بهترین زمان برای سفر به قشم چه زمانی است؟
نوشته شده توسط : hsi

فصل بهار و تابستان در جنوب ایران بسیار گرم است. در ضمن رطوبت بسیار زیاد در جزیره کیش را هم نباید نادیده گرفت. بهترین فصل برای سفر به کیش، پاییز است. فصل پاییز در جزایر کیش و قشم مطبوع ترین هوای ممکن را دارد و به دلیل این که در این فصل میزان بارش ها در این مناطق افزایش پیدا می کند، دمای هوا تا نزدیک 23 درجه کاهش پیدا می کند و این موضوع باعث می شود بتوانید بیشترین لذت را از سفر خود ببرید. در حقیقت پاییز در سواحل خلیج فارس نه آن قدر گرم است که مجبور شوید در خانه بمانید، و نه آن قدر سرد که دلتان نخواهد از خانه بیروی بیایید.

در ضمن به دلیل کوتاه شدن روز در این فصل در جنوب، زیست شبانه هم در فصل پاییز در این جزایر در جریان است و بسیاری از گردشگران شب ها را برای گشت و گذار و لذت بردن از محیط جزیره انتخاب می کنند.

در ضمن در فصل پاییز هزینه های سفر به جزایر خلیج فارس هم کاهش پیدا می کند. در کل در تابستان بیشترین تعداد مسافر در کشور وجود دارد و پس از آن به دلیل اتمام تعطیلات و شروع مدارس، حجم سفرها کاهش پیدا می کند. تاثیر این تغییر را در این فصل در تمام طول زنجیره سفر می توان مشاهده کرد. ارزان شدن بلیط هواپیما و قطار، ارزان شدن هتل و ویلا و سوییت، تخفیف خوردن تورهای گردشگری و موارد دیگر در این فصل دقیقا به همین دلیل است.

در پاییز به دلیل این که مسافر کمتری به این جزایر سفر می کند می توانید از خلوتی و آرامش ساحل نیز بهره مند شوید.

شاید پاییز به اندازه بهار یا تابستان فصل شادی نباشد، ولی احساس خنکی هوا در زیر آفتاب ملایم سواحل خلیج فارس، تجربه و حسی فراموش نشدنی به شما خواهد داد. پس در پاییز با خیالی آسوده می توانید برنامه سفر خود به کیش  و قشم را بچینید. در پایان، اگر روزی کسی از شما پرسید بهترین موقع سفر به کیش و قشم چه زمانی است؟ بدون حتی درنگی کوتاه، سریع بگویید: «پاییز!»





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: